Inschrijven boekpresentatie
‘In 10 stappen ideale klanten door social media’
door Marjolijn Cohen
op 3 maart 2020
Inschrijven mogelijk tot lancering volgeboekt is:
Jour(s)
:
Heure(s)
:
Minute(s)
:
Seconde(s)
LET OP: Er zijn geen plekken meer beschikbaar!! Ik kan je wel op een reservelijst plaatsen, wanneer ik afzeggingen binnen krijg.
Mijn allereerste fysieke boek ‘In 10 stappen ideale klanten door social media’ zal gelanceerd worden op dinsdag 3 maart van 17.00 – 19.00 uur in de Bilthovense Boekhandel (Julianalaan 1, 3722 GA Bilthoven).
Daar zal ik het 1ste exemplaar van mijn boek overhandigen aan dé online marketeer Hugo Bakker.
Daaraan vooraf zal ik een presentatie geven over social media en het belang ervan voor jou als ondernemer. Ik nodig je graag uit om erbij te zijn, maar let op: er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Je kan je inschrijven via onderstaand formulier en je ontvangt een bevestiging van je plek in de mail.
Er zijn geen plekken meer beschikbaar, maar je komt wel op de reservelijst!! Mijn boek is wel te bestellen. Zie onderaan de pagina.
Natuurlijk sluiten we af met een gezellig borreltje om deze heuglijke gebeurtenis te vieren.
Omdat ik de graag de middenstand steun, gaat mijn voorkeur er naar uit dat je het boek eventueel ter plekke in de Bilthovense Boekhandel aanschaft.
Ik hoop je te zien op 3 maart en dan signeer ik gelijk ook je boek!
Waarom dit boek?
Er bestaan natuurlijk al een heleboel boeken op het gebied van social media.
Dit boek is bedoeld voor ondernemers, die serieus met hun social media aan de slag willen. Regelmatig krijg ik vragen van ondernemers over hoe je social media effectief opzet. Zelf heb ik dit probleem in het begin ook ervaren en moeten leren. Het is heel herkenbaar dat je social media hapsnap inzet. Aan het eind van de dag bedenkt dat je nog geen bericht hebt geplaatst op je Facebook-pagina of op LinkedIn. Snel nog even doen, maar er zit geen strategisch plan achter.
Het idee om dit boek ‘In 10 stappen ideale klanten door social media’ te schrijven, is gaandeweg ontstaan. De behoefte van ondernemers is om een praktisch en helder (werk)boek te hebben om strategisch met social media aan de slag te gaan. Een handleiding met simpele stappen om beter zichtbaar te zijn en klanten aan te trekken.
Ik heb zoveel kennis in mijn hoofd, dat het logisch is het op papier te zetten. Vandaar dat ik de CONNECT-methode ontwikkeld heb om het overzichtelijk te maken. Deze methode heb ik in mijn boek als leidraad genomen.
Over de auteur
Marjolijn Cohen is social media strateeg en heeft haar bedrijf Connect-en-co in 2014 opgericht. Ze is gespecialiseerd in structuur aanbrengen en overzicht geven in het communicatieplan van de ondernemer.
Haar didactische ervaring tijdens haar PABO-opleiding helpt haar om problemen van de klant te achterhalen en inzichtelijk te maken voor de klant. Dit vindt zij van groot belang. Als je iets niet begrijpt, haak je namelijk af en dat is zeker niet de bedoeling! Zij neemt je echt aan de hand mee en legt het in jouw tempo uit en laat het je zelf doen.
Door haar universitaire studie Kunstgeschiedenis leert ze haar klanten visueel te denken en te kijken. Details versterken vaak het beeld en prikkelen de hersenen. Zo maak je potentiële klanten nieuwsgierig. Dat zorgt voor reactie en interactie.
Met haar advies-ervaring vanuit de reclame- en PR-wereld, haar studie Massacommunicatie & PR en later haar social mediaopleiding (daarvoor bestonden er geen social media) heeft Marjolijn een brede communicatie-achtergrond.
Ze ziet zichzelf als teamspeler en netwerker. Het is haar missie ondernemers op weg te helpen om zowel persoonlijk als zakelijk te groeien. Dit doet ze door kennis aan mensen door te geven, zowel persoonlijk als via de digitale snelweg.
Wat anderen over het boek zeggen:
Social media verandert continu en Marjolijn is altijd up to date!
Ik vind het altijd weer verrassend hoeveel tips zij in haar rugzak heeft.
Zo zit ook dit boek weer vol handige en eenvoudig toepasbare tips.
De 10 stappen geven houvast als je structureel social media wilt gaan inzetten om je ideale klant aan te trekken.
Het is een duidelijk boek met de structuur van 10 stappen naar je ideale klant op social media.
Opvallend is de CONNECT-methode (voor structuur en overzicht) die blijft hangen. Geen moeilijk vakjargon maar begrijpelijke taal waardoor het makkelijk te lezen is. Daarbij komt nog dat Marjolijn veel kennis heeft, die ze volop deelt met de stappen die te volgen zijn.
Door de praktijkvoorbeelden wordt het nog duidelijker. De opdrachten maken dat het een boek is waarbij je uitgedaagd wordt om het niet alleen te lezen, maar ook in praktijk te brengen voor je eigen onderneming.
Dus wil je jouw ideale klant aantrekken door social media dan is dit boek van Marjolijn echt een aanrader.
Met haar CONNECT-METHODE helpt auteur Marjolijn Cohen al die overbelaste ondernemers en ook beginners om hun zaken excellent te structureren.
De stappen C ommuniceer, O nderzoek, N etwerk, N azorg, E xpertstatus, C ontent en T ips worden praktisch en duidelijk en met de nodige praktijkvoorbeelden uit haar netwerk besproken. Aan het eind van elk hoofdstuk volgt een opdracht. De ondernemer is dus vanaf de eerste stap al aan het structureren.
Marjolijn is duidelijk een zeer praktisch en doelgericht mens.
Het boek bevat veel handvatten om met social media zakelijk en strategisch aan de gang te gaan, als een werkboek. Er komen veel handige tips in voor waar ik nog niet van gehoord had.
Het boek is zo geschreven dat je niet kan wachten om ermee aan de slag te gaan. Een absolute aanrader!
Ik kan er niet bij zijn!
Wanneer het je niet lukt om bij de boeklancering te zijn, geef ik je hier de mogelijkheid om het boek ‘In 10 stappen ideale klanten door social media’ al te reserveren. Het ligt dan 4 maart bij je op de stoep.
Van mij krijg je om dat je het boek vooraf aanschaft, de verzendkosten cadeau (binnen NL) en ik zal je boek met een persoonlijke tekst begeleiden en signeren.
Het boek kost maar €17,50 en nu dus tijdelijk t/m 3 maart 2020 zonder verzendkosten (geldt alleen voor Nederland)!!
Een praktisch en goed leesbaar boek. Veel informatie en tips, ik kon meteen aan het werk met mijn LinkedIn profiel, hoe mij beter te profileren!
Voor een beginnend ondernemer op social media vind ik het een aanrader, de opdrachten en voorbeelden geven net dat zetje dat je nodig hebt om ervoor te zorgen dat je ook daadwerkelijk aan de slag gaat.
Een must voor iedere ondernemer die op zoek is naar een succesvolle contentstrategie.
Het neemt je in 10 hoofdstukken mee met praktijkvoorbeelden en praktische tips.
Social media marketing is niet meer moeilijk, maar leuk na het lezen van dit boek en de basis voor je content- en communicatiestrategie. Maar je moet natuurlijk wel weten hoe het werkt. Met haar 10-stappen-plan helpt Marjolijn Cohen, social media marketingexpert, je op weg. Ze laat zien hoe je als ondernemer een hoog bereik kunt creëren, je naamsbekendheid kunt vergroten en nieuwe klanten kunt werven. Met weinig kosten en zonder al te veel moeite.